Grupul BMW a deschis un birou regional pentru America Latina, pentru a incheia afaceri cu dealerii din regiune si pentru a-si intari aliantele cu furnizorii sai, se arata intr-un comunicat al companiei.Potrivit companiei, BMW are peste 80 de furnizori in Mexic. Estimarile arata ca in cursul acestui an, furnizorii din regiune vor exporta piese auto in valoare de peste 900 milioane de dolari.BMW intentioneaza sa colaboreze cu peste 100 de furnizori din America Latina, pentru aprovizionarea fabrici
Grupul BMW a deschis un birou regional pentru America Latina, pentru a incheia afaceri cu dealerii din regiune si pentru a-si intari aliantele cu furnizorii sai, se arata intr-un comunicat al companiei.
Potrivit companiei, BMW are peste 80 de furnizori in Mexic. Estimarile arata ca in cursul acestui an, furnizorii din regiune vor exporta piese auto in valoare de peste 900 milioane de dolari.
BMW intentioneaza sa colaboreze cu peste 100 de furnizori din America Latina, pentru aprovizionarea fabricilor sale din SUA si Europa.
Decizia constructorului german de a deschide acest birou regional a fost influentata de pozitia geografica strategica a Mexicului, precum si de acordurileo pentru un comert liber incheiate de aceasta tara cu majoritatea regiunilor globale.
"Aceasta tara a devenit o mare sursa de piee de inalta tehnologie", a precizat directorul managerial al Grupului BMW in Mexic.