Zentiva, unul dintre principalii jucatori din industria farmaceutica locala, a lansat campania de comunicare pentru brandul Algocalmin, sub sloganul “Algocalmin. Combate istoric durerea.” Prin aceasta campanie, Zentiva tinteste, anul acesta, vanzari de 47 mil. lei (12,8 mil. euro) al analgezicului cu o traditie de 40 de ani.
Campania, al carei rate card este in valoare de 11,5 mil. euro, poarta semnatura agentiei Mather Communications si va rula sub forma de spoturi de 35 de secunde pe principalele canale de televiziune din Romania, in perioada octombrie-decembrie 2008. Planul media este dezvoltat de Mediacom, iar campania de sustinere PR este implementata de Free Communication.
Campania se adreseaza unui target national, cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani, in principal consumatorilor actuali, dar si celor la care a ajuns notorietatea marcii, insa nu sunt inca si utilizatori fideli ai acesteia. Alegerea televiziunii ca principal mijloc de comunicare a mesajelor Algocalmin este justificata de intentia de a atinge un numar cat mai mare de consumatori.
Echipa responsabila pentru conceperea campaniei este formata din Ciprian Tudor (Associate Creative Director), Donald Simionoiu (Senior Art Director), Oana Boghici (AV Producer), Daniela Ioan (Account Manager) si Alexandra Murray (Group Account Director).
Algocalmin are o cota de piata de 22%. Impreuna cu medicamentul Antinevralgic, detine o treime din piata locala de OTC-uri analgezice. Lunar, in Romania se vand aproximativ un milion de unitati de Algocalmin.
Grupul Zentiva are peste 6.000 de angajati si detine unitati de productie in Cehia, Slovacia, Romania si Turcia. Zentiva este cotata la Bursele de Valori din Praga si Londra.
Actionarii majoritari ai Zentiva sunt Sanofi-Aventis Group (24,9%), Generali PPF Holding B.V. (21,6%), Belviport Trading Ltd (10,1%) si Fervent Holdings