Multe dintre modelele de serie prezentate la recenta expoziţie din capitala Franţei vor sosi în România anul viitor, punând presiune în special pe segmentul C al pieţei. Aflată încă în desfăşurare, expoziţia auto de la Paris are printre exponate şi o mulţime de modele care vor face, fără doar şi poate, furori pe piaţa romånească. Din nefericire, răbdarea unora va fi pusă la grea încercare, pentru că majoritatea maşinilor vor sosi la noi abia în 2009. Cu toate ac
Multe dintre modelele de serie prezentate la recenta expoziţie din capitala Franţei vor sosi în România anul viitor, punând presiune în special pe segmentul C al pieţei.
Aflată încă în desfăşurare, expoziţia auto de la Paris are printre exponate şi o mulţime de modele care vor face, fără doar şi poate, furori pe piaţa romånească. Din nefericire, răbdarea unora va fi pusă la grea încercare, pentru că majoritatea maşinilor vor sosi la noi abia în 2009. Cu toate acestea, importatorii autohtoni îşi pregătesc deja strategiile, unii pentru lansarea şi comercializarea noilor modele, iar alţii pentru a proteja cotele de piaţă ale maşinilor prezente în acelaşi segment de piaţă cu noii concurenţi.
Temperatură de fierbere în clasa compactelor
Lupta dintre modelele Renault Mègane şi Volkswagen Golf pentru supremaţia pe piaţa autohtonă este deja de notorietate. Şi dacă la cele două vehicule de clasă C mai adăugăm şi noua Skoda Octavia, este clar că în clasa maşinilor compacte va fi o bătălie aprigă în 2009. La sfårşitul lui 2007, Mègane se afla pe primul loc în această clasă, cu vånzări de aproape 12.000 de unităţi. În acelaşi timp, Skoda Octavia atingea 8.000 de clienţi, iar deja bătrånul Golf V, alţi 5.500. În acest an, Octavia a reuşit să treacă pe primul loc al clasamentului, însă viitorul model va avea de luptat cu o franţuzoaică complet nouă şi, chiar dacă are deocamdată doar caroser