Piata produselor de lux din Romania este intr-o continua crestere, avand un potential extraordinar, conform declaratiei lui Adrian Stoican, directorul general al companiei romana-elvetiene Helvetansa Romania, companie specializate in comercializarea de ceasuri, bijuterii si accesorii de lux. In ceeea ce priveste piata ceasurilor de lux la nivel mondial, acesta este de parere ca o cifra este greu de estimat. “In primele 6 luni ale anului industria elvetiana, cea mai cunoscuta in ceea ce pr
Piata produselor de lux din Romania este intr-o continua crestere, avand un potential extraordinar, conform declaratiei lui Adrian Stoican, directorul general al companiei romana-elvetiene Helvetansa Romania, companie specializate in comercializarea de ceasuri, bijuterii si accesorii de lux. In ceeea ce priveste piata ceasurilor de lux la nivel mondial, acesta este de parere ca o cifra este greu de estimat. “In primele 6 luni ale anului industria elvetiana, cea mai cunoscuta in ceea ce priveste ceasurile de lux, a exportat in valoare de 7,81 miliarde de franci elvetieni, cu 15,3% mai mult decat in 2007, un an considerat record in istoria orologeriei elvetiene” a adaugat Adrian Stoican. In Romania, piata ceasurilor de lux s-a situat in 2007 in jurul valorii de 8 miliarde de euro, iar in acest an are un potential de crestere de 20-30%. Helvetansa are in portofoliul sau 33 de marci renumite de ceasuri, bijuterii, accesorii, instrumente de scris, pendule si cutii muzicale de lux, precum Vacheron Constantin, Audemars Piguet, Jaeger - LeCoultre, Piaget, Cartier, IWC, Panerai, Certina, Longines, Rado, Movado, Epos, Charriol sau Montegrappa. Insa cele mai bine vandute produse sunt ceasurile, in proportie de 80%. “ADN-ul Helvetansa este orologeria. Am inceput cu marcile de ceasuri elvetiene si in acest moment avem o traditie de 14 ani pe piata romaneasca si un portofoliu prestigios” a