Că sunt firme în România care sprijină financiar apariţia unor noi produse muzicale este un lucru demn de lăudat. Unele dintre acestea însă impun schimbări în structura albumelor sau a videoclipurilor, astfel încât să se vadă de la o poştă cine e sponsorul.
Că sunt firme în România care sprijină financiar apariţia unor noi produse muzicale este un lucru demn de lăudat. Unele dintre acestea însă impun schimbări în structura albumelor sau a videoclipurilor, astfel încât să se vadă de la o poştă cine e sponsorul.
Pentru a reuşi să scoată noi albume, artiştii din România sunt nevoiţi să apeleze la tot felul de artificii şi inginerii. Printre ele, la mare preţ se află găsirea sponsorilor. Numai că nimeni nu prea dă bani fără să tragă şi ceva foloase... publicitare, altele decât simpla expunere a logoului pe coperta albumului sau pe afişul unui turneu.
BONUS: TELEFOANE 3G
Raluca şi Denisa Tănase, mai cunoscute publicului drept trupa Bambi, sunt într-o continuă goană după sponsori.
Nimeni nu se înghesuie să bage bani în produsele lor, poate şi pentru că muzica Bambi nu se bucură de o popularitate prea mare. Cum-necum, cele două fete au făcut rost de un sponsor pentru videoclipul piesei "Come Into My Life", o binecunoscută firmă de produse alimentare ambalate.
O dată cu banii, generosul "donator" a venit însă şi cu o listă de pretenţii. Iar "privighetorile", precum şi regizorul videoclipului au trebuit să se conformeze. Astfel, Atifco a cerut ca scenariul clipului să prevadă mai multe scene în care Raluca şi Denisa să apară în sau pe lângă maşina inscripţionată cu logo-ul firmei, dar cireaşa de pe tort a fost alta... Orez, zahăr, fasole, sare şi alte produse alimentare ambalate au fost vărsate într-o mare oală cu vopsea, în care surorile Tănase au învârtit cu mult sârg.
Totul a fost