Open Public Services (OPS), prima companie care a oferit servicii de marketing direct in Romania, a realizat o cifra de afaceri de 4,4 milioane euro in 2007 si estimeaza ca, pentru acest an, nu se vor inregistra cresteri.
OPS, prezenta pe piata din Romania din anul 1996, a inregistrat anul trecut afaceri in valoare de 4,4 milioane euro, pe un trend usor negativist in perioada Sarbatorilor de Iarna. Pentru 2008, compania, care ofera servicii de direct marketing, call center, fulfillment si servicii informatice de realizare si gestiune a bazelor de date, nu estimeaza nici o crestere la nivelul cifrei de afaceri.
“Nu avem competitori reali pe piata in acest domeniu. Totusi, numarul celor care se fac prezenti poate fi usor redus la doi”, afirma Ioan Coaca, Managing Director OPS.
Pe parcursul anului 2007, compania Open Public Services a avut 800.000 de comenzi de la clientii pe care ii are. Printre acestia se numara Nestle, Yves Rocher, Holcim, Quelle, Mol si Microsoft, sub a caror egida sunt dezvoltate aplicatiile utilizate de OPS.
Compania a anuntat astazi lansarea pachetului de aplicatii software pentru colectarea si utilizarea datelor de marketing prin care ofera mai multe solutii: MobileArtemis Data Collection System, care este o platforma de colectare a datelor prin intermediul dispozitivelor mobile, Ceres Data Analyser – solutie de business intelligence, Artemis CRM, care este o aplicatie CRM pentru Contact Center, o platforma pentru managementul calitatii datelor (Hephaistos Data Processer si Castor & Polux Data Deduplicator), precum si un sistem de gestiune a stocurilor, numit Themis Stock Management System si o platforma pentru comunicatii unificate si imbunatatirea culturii organizationale – Atlas Organizational Culture Dynamic Repository.
Pachetul de aplicatii ofera o solutie completa a problemelor de initiere, de sustinere si de f