Pe multe site-uri din Franta se gaseste de cateva zile un link ce face trimitere catre un alt site numit "Trebuie sa ai 18 ani ca sa intri", ce contine un avertisment - pe un fundal roz, ca desprins dintr-un budoar - conform caruia site-ul "contine imagini pentru adulti".
Oricine se astepta insa sa primeasca imagini destinate adultilor este pe punctul de fi dezamagit. Cei care acceseaza link-ul vor fi trimisi pe un site ce promoveaza Twigo, o masina a francezilor de la Renault, ce doreste sa creeze impresia de masina cu putere de caracter.
Twingo este expusa curiosilor odihnindu-se pe o serie de asternuturi de matasuri roz si rosii. O fereastra apare si intreaba: "Twigo vrea sa vorbeasca cu tine, accepti?". Ce urmeaza este o invitatie chiar mai atragatoare: "Vino, vreau sa te vad!".
Campania, neconventionala si nu putin riscanta pare sa fie menita sa sparga tiparele noilor trenduri, o piata a automobilelor paralizata si o schimbare de situatie amenintatoare in Europa. Vanzarile de automobile ar putea suferi si mai mult daca se vor inaspri si mai puternic conditiile de creditare din cauza actualei crize financiare.
Renault spera ca site-ul, impreuna cu campania difuzata atat la televizor, cat si in presa scrisa va transforma acea masina mica si economica - si deloc spectaculoasa - intr-un model sexy.
Campania face parte dintr-un plan mai vast al Renault de a-si schimba imaginea. Twigo este genul de masina ce se adreseaza cumparatorilor "neinitiati", ce isi cumpara pentru prima data o masina, iar Renault spera ca acest tip de promovare ar putea ajuta compania la capitolul loialitate in randul consumatorilor in ceea ce priveste brandul, in special in randul tinerilor. Vanzarile Twingo au urcat cu 17% in septembrie, aceeasi luna cand a fost demarata campania.
Cele doua reclame TV ale Renault, a caror difuzare a inceput la jumatatea lui