Retailerul timisorean de electronice si electrocasnice Zass Proteus, al cincilea jucator de pe piata de profil, urmareste extinderea la nivel national prin deschiderea de magazine de suprafata mare in proiecte comerciale, dupa ce pana acum strategia de dezvoltare a companiei s-a bazat pe deschiderea a 40 de magazine de mici dimensiuni (150 - 400 de metri patrati) in Transilvania, Oltenia si Muntenia.
Primul magazin cu suprafata mare va fi inaugurat in mallul Galleria Buzau iar viitoarele magazine Zass, destinate proiectelor comerciale mari, vor fi localizate in alte doua proiecte dezvoltate de companiile Globe Trade Center (GTC) si Aura Europe in Piatra-Neamt si Suceava, care vor fi inaugurate la inceputul anului viitor.
"Am incercat pana acum sa ne consolidam afacerea in regiune prin intrarea mai intai in resedintele de judet si apoi in orasele adicente, dar in urma cu un an si jumatate am pus la punct o strategie cu un concept mai mare, pentru a putea tine pasul cu dezvoltarea pietei", a declarat Gabriel Beregszaszy, directorul general si actionarul majoritar al Zass Proteus.
Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 25 de milioane de euro si potrivit acestui rezultat se pozitioneaza pe locul cinci in clasamentul retailerilor locali de electronice si electrocasnice, dupa Altex, Domo, Flamingo si Rombiz, care impreuna au realizat afaceri mai mari de 750 de milioane de euro. Pentru anul in curs Zass estimeaza ca va realiza o crestere de aproximativ 30% a cifrei de afaceri comparativ cu anul trecut, urmand sa ajunga la 32 de milioane de euro.
Magazinele cu o suprafata de 150-400 de metri patrati sunt operate sub conceptul "Zass Shop", in timp ce pentru unitatile intre 400 si 1.400 de metri patrati, precum cel din Buzau, a fost ales numele "Zass Electrocenter".
Investitia in amenajarea unui magazin de peste 1.000 de m