Mai multe branduri de lux şi-au rezervat spaţii în fostul magazin Cocor din Capitală. Piaţa produselor de lux din România este în plină expansiune. Gucci, Chanel şi Versace vor să deschidă propriile magazine în ceea ce va fi Cocor Luxury Store. Cocor Luxury Store, numele sub care va funcţiona vechiul magazin din centrul Capitalei, va atrage cele mai cunoscute mărci ale industriei de lux din lume. Versace a semnat un antecontract pentru un magazin de accesorii şi bijuterii.
Brandul este deja prezent în Bucureşti cu un spaţiu comercial de vestimentaţie - Versace Jeans Couture, pe Calea Victoriei. Acesta a fost adus însă în sistem de franciză. Gucci şi Chanel vor fi la primele magazine operate în mod direct pe piaţa românească.
Premiere de lux în Bucureşti
Pe lângă cele trei nume mari din industria mondială de lux, Cocor Luxury Store intenţionează să atragă o serie de alte branduri. Dior, Fendi, Givenchy, Armani, Vertu, Calvin Klein, Burberry şi Mac Cosmetics s-au arătat interesate de prezenţa în centrul comercial, atât cu magazine proprii, cât şi în cele de tip multibrand.
„Din cele 26 de branduri care au semnat deja antecontractul, peste 60% sunt pentru prima dată în România”, a declarat Ilan Laufer, managerul Retail Group - compania care se ocupă de închirierea spaţiilor din Cocor Luxury Store. Până acum au fost încheiate contracte de preînchiriere pentru aproximativ 40% din spaţiul total disponibil.
Niciuna dintre aceste mărci nu este românească. Chiriile lunare din Cocor Luxury Store variază - în funcţie de suprafaţa ocupată şi de etajul pe care se află magazinul – între 50 şi 150 de euro pe metru pătrat.
Clienţi cu venituri de top
Cocor Luxury Store va fi inaugurat în luna octombrie a anului viitor, în urma unei investiţii de 27 de milioane de euro. Magazinul va f