Cocor Luxury Store va incheia pana la finalul acestui an 80% dintre precontractele de inchiriere cu producatorii de lux care doresc sa isi deschida anul viitor un magazin in cadrul centrului comercial, potrivit reprezentantilor Retail Group, compania care se ocupa cu planificarea si inchirierea spatiilor comerciale din Cocor Luxury Store.
"In prezent, 40% din spatiu este inchiriat si vrem ca pana la finalul anului sa ajungem la 80%. Avem incheiate precontracte cu aproximativ 26-27 de branduri de lux, peste 60% dintre acestea urmand a deschide un magazin monobrand in cadrul Cocor Luxury Store. Contractele de inchiriere urmeaza a fi incheiate la inceputul anului viitor", a declarat Ilan Laufer, directorul general al Retail Group, companie care este implicata in prezent si in centrele comerciale Mall Ploiesti si Jupiter City din Pitesti.
Printre companiile care ar putea deschide un magazin in Cocor Luxury Store sunt Versace, Mac Cosmetics, Armani, Gucci, Ferre, Calvin Klein, Dupont, Fendi, Longchamps, Chanel, Dior, Vertu, Burberry, Givenchy sau Loewe, potrivit reprezentantilor Cocor.
"Principalul nostru focus sunt companiile de lux care vor sa dechida un magazin monobrand sau care sunt pentru prima data in Romania. Avem peste 200 de cereri pentru deschiderea unui magazin refuzate pana in acest moment", a completat Laufer.
Potrivit reprezentantului Retail Group, chiriile din Cocor Luxury Store variaza in functie de etaje, etajul cinci fiind cel mai ieftin, iar parterul cel mai scump. Astfel, un metru patrat inchiriat in Cocor Luxury Store poate scoate din buzunarele proprietarilor sau francizorilor de branduri de lux intre 50 si 150 de euro pe luna.
Din cele 27 de milioane de euro pe care actionarii ii vor investi in modernizarea magazinului Cocor, patru milioane de euro vor fi alocate doar fatadei care va fi compusa din 13 ecrane LED HD (hi