Impression Graphics Romania, una dintre primele companii de productie publicitara de pe plan local, estimeaza o cifra de afaceri de 5,5 milioane de euro in 2007, in crestere cu 10% comparativ cu anul trecut. Compania face parte din grupul Impression Global, care detine la nivel mondial 34 de birouri comerciale si 15 unitati de productie. Impression estimeaza ca pe plan local piata de productie de postere outdoor se situeaza la o valoare de maxim 25 de milioane de euro, cu circa 15% mai mult decat in anul anterior.
Principalele companii din piata sunt A&M International, Tipart si Impression.. Geo Baraian, directorul general al companiei, a declarat ca anul viitor va fi pus in aplicare un plan de dezvoltare de un milion de euro, care vizeaza extinderea facilitatilor de productie si achizitia de noi utilaje de imprimare. Principalii clienti ai companiei sunt agentii de publicitate ca Leo Burnett si Grey Worldwide sau retaileri precum Altex sau Praktiker.
Impression Graphics Romania, una dintre primele companii de productie publicitara de pe plan local, estimeaza o cifra de afaceri de 5,5 milioane de euro in 2007, in crestere cu 10% comparativ cu anul trecut. Compania face parte din grupul Impression Global, care detine la nivel mondial 34 de birouri comerciale si 15 unitati de productie. Impression estimeaza ca pe plan local piata de productie de postere outdoor se situeaza la o valoare de maxim 25 de milioane de euro, cu circa 15% mai mult decat in anul anterior.
Principalele companii din piata sunt A&M International, Tipart si Impression.. Geo Baraian, directorul general al companiei, a declarat ca anul viitor va fi pus in aplicare un plan de dezvoltare de un milion de euro, care vizeaza extinderea facilitatilor de productie si achizitia de noi utilaje de imprimare. Principalii clienti ai companiei sunt agentii de publicitate ca Leo Burnett s