Ultima stire in materie de shopping e ca s-a deschis un nou concept store pe Intrarea Tudor Stefan, nr.7. Recesiunea pare ca nu afecteaza Bucurestiul unde se deschid tot mai multe concept store-uri cu nume cunoscute sau de nisa si preturi care sfideaza orice colaps financiar.
The Mews aduce si el treisprezece branduri, dintre care doisprezece in premiera pentru piata din Romania: Heimstone (stil "rock'n'roll bohemian"), Erva (genti si plicuri lucrate exclusiv manual in atelierele din Barcelona), Labour of Love (se mai gasesc doar in Tokio si Londra), ba&sh, digby&iona (lansat in Brooklyn), dVb by Victoria Beckham, William Rast, American Retro.
Iar la subsolul magazinului se regasesc amenajate intr-un spatiu discret Chemins Blancs (haine din materiale delicate, am poposit cu mana pe faldurile unei rochii) si Bien Fee Pour Toi (un brand de lenjerie in culori indraznete si materiale dantelate, tipic frantuzesc).
Intregul concept al magazinului, de la logo la designul interior, a fost realizat de FourIV, o agentie de branding din Londra si de aceeasi echipa care a gandit si implementat rebranding-ul Mulberry in 2000, si a lucrat pentru Harvey Nichols, Armani si Harrods.
Iar piesele de mobilier ce decoreaza interiorul magazinului au fost "vanate" in decursul unui an intreg in Paris, Londra, Copenhaga si New York.
Brandurile au fost selectate tocmai pentru a fi "mix and match", denim de la 18th Amendment (Noua Zeelanda) si MiH (Made in Heaven), cu haine futuriste si incaltaminte Chie Mihara (o marca de incaltaminte "edgy" din Spania ). Si urmeaza sa ajunga pe rafturile din magazin si branduri ca By Malene Birger, o marca exclusivista din Danemarca, prezenta in boutique-uri de lux din intreaga lume. Cum altfel sa-ti revii dupa depresia creata de caderea bursei? Prin shopping.
Ultima stire in materie de shopping e ca s-a deschis un no