* Candidatul susţine că-şi va plăti apariţiile la posturile la care e acţionar
Etno TV şi Taraf TV, posturile deţinute de Silviu Prigoană, au informat Consiliul Naţional al Audiovizualului că vor difuza ştiri şi emisiuni electorale în campania pentru Parlament. Motivul pentru care o televiziune de folclor şi manele şi una specializată doar pe muzică populară nutresc un interes subit pentru politică este simplu: ambele îl au în acţionariat pe Silviu Prigoană, care va candida din partea PD-L la sectorul 3, pentru Camera Deputaţilor.
„Este pentru prima dată când CNA a hotărât că spaţiile de emisie la televiziunile comerciale sunt plătite. Nu ne-a interesat până acum să difuzăm emisiuni electorale, pentru că nu am vrut să facem muncă voluntară, gratuită”, a declarat pentru MEDIAFAX Silviu Prigoană. Omul de afaceri pretinde că va plăti şi el apariţiile în emisiunile electorale difuzate de Etno TV şi Taraf TV: „Eu mă supun regulilor economiei de piaţă şi va trebui să plătesc spaţiul de emisie când voi apărea. Eu nu sunt unic asociat la cele două televiziuni şi ceilalţi asociaţi nu vor să profit eu, nu există derogări şi reduceri pentru Prigoană”. Mai mult, el a precizat că, în urmă cu o săptămână, a cesionat copiilor săi acţiunile pe care le deţine la toate companiile care desfăşoară operaţiuni în media, decizie care ar fi fost luată şi din cauza crizei financiare mondiale.
În ceea ce priveşte tarifele practicate de Etno TV şi Taraf TV în campanie, orice candidat la alegerile parlamentare va trebui să plătească, pentru apariţia la emisiunile electorale difuzate de cele două posturi, câte 5.000 de euro pe oră. Potrivit reprezentanţilor posturilor, tariful de 5.000 de euro/ oră include şi difuzarea unui număr de 5 spoturi electorale.
Etno TV şi Taraf TV se numără printre cele 129 de posturi centrale şi locale care au anunţat deja CNA că intenţi