Piaţa tichetelor de masă a depăşit anul acesta valoarea de un miliard de euro, iar la sfârşitul primului semestru dintr-un total de 5,54 milioane de angajaţi, doar 2,25 milioane beneficiau de tichete de masă, potrivit companiei Ascendi, nou intrată pe piaţa din România.
Compania estimează o creştere cu 6% a numărului de angajaţi cu forme legale şi o creştere minimă de 20% a preferinţelor angajatorilor faţă de aceste produse. Planurile companiei sunt de a atinge un portofoliu de 30.000 de clienţi până la sfârşitul acestui an, şi 200.000 de beneficiari până la sfârşitul anului viitor. Valoarea nominală a unui tichet de masă în România este de 2,11 euro, în timp ce în Ungaria este de 3,27 euro, în Austria de 5,5 euro, iar în Franţa de 5,04 euro. (A.G.)
Piaţa tichetelor de masă a depăşit anul acesta valoarea de un miliard de euro, iar la sfârşitul primului semestru dintr-un total de 5,54 milioane de angajaţi, doar 2,25 milioane beneficiau de tichete de masă, potrivit companiei Ascendi, nou intrată pe piaţa din România.
Compania estimează o creştere cu 6% a numărului de angajaţi cu forme legale şi o creştere minimă de 20% a preferinţelor angajatorilor faţă de aceste produse. Planurile companiei sunt de a atinge un portofoliu de 30.000 de clienţi până la sfârşitul acestui an, şi 200.000 de beneficiari până la sfârşitul anului viitor. Valoarea nominală a unui tichet de masă în România este de 2,11 euro, în timp ce în Ungaria este de 3,27 euro, în Austria de 5,5 euro, iar în Franţa de 5,04 euro. (A.G.)