Liviu Irimia, omul cu ideile din spatele Bergenbier, vrea să revoluţioneze campaniile de marketing din domeniul apei minerale. La început a spălat vitrinele. Apoi a ajuns să creeze cele mai populare mărci; traseul i-a prins bine şi vrea să-i înveţe şi pe tineri să fie mai motivaţi la primul job. Din poziţia de director de marketing al Bergenbier a creat poate cel mai răsunător proiect social al României postdecembriste după ce a lansat o zi a bărbatului, pe 5 mai, şi le-a dat acestora dreptul de a-şi vota ziua liberă. Berea nu mai era doar motiv de distracţie – mârlănească ar spune unii, ci devenea generatorul unei idei de mari proporţii.
Nu are nici 40 de ani, iar după mai bine de 15 petrecuţi în multinaţionale tocmai s-a “retras” într-o companie românească, producătorul apei minerale Carpatina, şi face echipă alături de alţi foşti corporatişti. El e Liviu Irimia, cel ce gândeşte “mare” în afaceri (“think big”, cum ar zice englezul). A plecat de la Bergenbier pentru că noua conducere nu mai gândea ca el, dar şi pentru a aştepta venirea pe lume a celui de-al doilea băieţel. S-a apucat de chitară clasică, un vis mai vechi din tinereţe, abia acum doi ani.
“Apa m-a ales pe mine, în persoana lui Horia Simu (n. red. proprietarul Lipomin, îmbuteliatorul Carpatina) şi nu eu pe ea”, îşi explică Liviu Irimia noul job, din spatele biroului care miroase a proaspăt şi pe care n-a apucat încă să-şi aşeze lucrurile dragi.
Revoluţie în apă
Deşi a făcut performanţe în multinaţionale – două din mărcile de care s-a ocupat, Nescafe Brasero şi Bergenbier au devenit lideri în segmentele de piaţă pe care activează - a decis să părăsească sistemul pentru unul în care simte că va avea mai multă libertate, adică mai mult spaţiu de “mişcare”, într-o companie românească. L-a încurajat faptul că proprietarul Carpatina, Horia Simu, este