Lumea buna din Romania, minoritatea bransata la curentele people din lume, a inceput sa moara de dragul cuvantului proiect. Este unul dintre numeroasele cuvinte care au ajuns la moda, un cuvant trendy. Vom incerca sa analizam motivatiile care stau in spatele intrebuintarii in exces a acestui cuvant de catre oamenii care domina mediatic spatiul informational romanesc. Incepem cu o remarca: sutele de vedete ale Valahiei au inceput, de ceva vreme, sa nu mai faca in mod concret ceva anume, ci sa fie implicate in diverse proiecte, de la cele muzicale sau televizuale (aparitii de doi lei la diverse emisiuni, prezentarea altora etc.), preluarea unor rubrici la diverse ziare si reviste ale acestei lumi ermetice, dar si bezmetice, articole repejor stranse in volume foarte vandabile, pana la proiectele umanitare. Evident, acestea din urma sunt preferate de catre vedetele romane, caci ele, de obicei, vin ca o implinire profesionala, consacra o intreaga cariera de vedetism ieftin, dar, trebuie sa o recunoastem, foarte perseverent. Este paradoxal ca proiectele umanitare in care se implica aceste mari personalitati ale poporului roman, in general, nu sensibilizeaza pe nimeni si, pentru a fi sinceri, trebuie sa recunoastem ca nu acesta este scopul proiectelor umanitare in cauza. Scopul lor este acela de a o promova pe vedeta in diverse ipostaze lacrimogene, prin oferirea dovezii marii mase de gospodine, pensionarilor fidelizati sau adolescentilor scolari ca si acea vedeta, a carei viata este caracterizata de bani, sex si televiziune, are un suflet care tresalta de sub invelisul de machiaj, silicon si ruj. Ultimul astfel de proiect umanitar, in care una dintre vedetele cu multa experienta a pozat in ipostaze seminud, incercand sa salveze de la o moarte sigura milioanele de inconstienti fumatori, ni s-a parut o culme a aberatiei dambov