* CNA a hotărât că nu e nimic necurat în mesajul noului canal TVR
PD-L e convins că postul public şi PSD lucrează mână în mână. Drept urmare, democrat-liberalii au sesizat CNA cu privire la logo-ul TVR3, pe motiv că acesta ar fi o „variantă subliminală” a sloganului social-democrat.
„Partidul Democrat Liberal apreciază că acest logo prezintă o apropiere nepermisă faţă de un slogan politic folosit chiar în campania electorală pentru alegerile din 30 noiembrie. De vreme ce Partidul Social Democrat a lansat programul de guvernare şi candidaţii pentru Parlamentul României sub sloganul „Mai bine pentru cei mulţi”, considerăm că logo-ul TVR3 „Mai bine împreună” poate fi interpretat ca fiind o variantă subliminală a sloganului politic amintit mai sus”, se arată într-o adresă a PD-L, semnată de prim-vicepreşedintele partidului, Adriean Videanu. Acesta a cerut CNA să analizeze „oportunitatea” folosirii de către SRTv a unui astfel de logo, în perioada precampanie.
La rândul său, SRTv a transmis CNA o adresă lămuritoare, semnată de preşedintele-director general: „În data de 10.04.2008, SRTv a depus la OSIM o cerere de înregistrare marcă, pentru marca individuală, combinată, cu următoarele caracteristici: iniţialele TVR şi cifra 3 în culoare mov; litera R stilizată în degradeuri de mov; sloganul „Mai bine împreună” în culoarea mov (...) OSIM a admis înregistrarea mărcii TVR şi a publicat marca în Buletinul Oficial de Proprietate Industrială, secţiunea Mărci, luna august 2008”, spune Alexandru Sassu. Mai-marele TVR precizează că TVR3 a început să emită abia pe 10 octombrie 2008 „exclusiv” din cauza unor factori tehnici şi editoriali.
Şeful televiziunii naţionale cataloghează acuzaţia PD-L de publicitate mascată drept „exagerată, netemeinică şi abuzivă”. Sassu susţine chiar că SRTv ar fi „singura în drept să solicite PSD încetarea utilizării sloganu