Liderul conservatorilor britanici, David Cameron, a apelat la o firma de PR condusa de femei, pentru a-l ajuta sa obtina voturile electoratului feminin din Marea Britanie, relateaza Daily Mail, in editia electronica. David Cameron si-a intensificat eforturile pentru a obtine sustinerea electoratului feminin, apeland la o firma de PR unde sunt angajate numai femei. Liderul conservator a cheltuit mii de lire sterline pentru ca firma Pretty Little Head sa-l ajute sa-si imbunatateasca sansele de victorie in cadrul alegerilor generale, acordandu-i sfaturi despre cum partidul sau sa devina mai atragator pentru femei. Cameron spera sa poata atrage cat mai multe adepte care considera ca Gordon Brown nu este o solutie pentru marea majoritate a alegatoarelor, deoarece este incapabil de empatie. Concentrarea asupra electoratului feminin este importanta, pe fondul amenintarii generate de recesiune, intrucat femeile ocupa mai multe posturi cu jumatate de norma, acestea fiind vulnerabile in timpul unei crize economice.
Firma de consultanta l-a ajutat pe Cameron sa combata ideea ca Partidul Conservator este un partid masculin prin traditie, prin abordarea unor politici apropiate femeilor. Astfel, partidul a renuntat la a mai discuta probleme privind Europa si reducerea impozitelor, in favoarea unor probleme mai feminine, inclusiv problema scolilor si a metodelor de a combate criminalitatea. Conservatorii au renuntat si la simbolul formatiunii lor, care reprezenta o torta si au inlocuit-o cu un artar. Acestia au promovat, de asemenea, mult mai multe femei, desemnandu-le candidate in mandate eligibile in Parlament, la urmatoarele alegeri, care vor avea loc pana in luna mai 2010.
Liderul conservatorilor britanici, David Cameron, a apelat la o firma de PR condusa de femei, pentru a-l ajuta sa obtina voturile electoratului feminin din Marea B