Reconsiderarea vechilor proiecte comuniste, precum aeroportul si canalul Bucuresti-Dunare si, mai nou, viitoarea linie de centura, au constituit motive pentru ca proprietarii de terenuri din zona sa ridice preturile, in localitatile din sudul Capitalei, afirma consultantii EuroMetropola. Acestia apreciaza de asemenea ca sudul este zona cea mai putin exploatata din punct de vedere imobiliar, aici gasindu-se printre cele mai ieftine terenuri. "Desi aceste proiecte sunt doar la nivel de declaratie
Reconsiderarea vechilor proiecte comuniste, precum aeroportul si canalul Bucuresti-Dunare si, mai nou, viitoarea linie de centura, au constituit motive pentru ca proprietarii de terenuri din zona sa ridice preturile, in localitatile din sudul Capitalei, afirma consultantii EuroMetropola. Acestia apreciaza de asemenea ca sudul este zona cea mai putin exploatata din punct de vedere imobiliar, aici gasindu-se printre cele mai ieftine terenuri.
"Desi aceste proiecte sunt doar la nivel de declaratie, investitorii se gandesc deja la potentialul de crestere al terenurilor cumparate la inceput de an cu cativa centi" au declarat reprezentantii EuroMetrolopa.
Astfel, in Adunatii Copaceni, localitate in care cei mai multi dau drept sigura locatia viitorului aeroport, cele mai scumpe sunt loturile de case cu suprafete mici 500-1.500 mp, care acum se vand cu 25-50 euro/mp, in timp ce la inceput de an nu depaseau 25 euro/mp.
O zona foarte cautata este cea a terenurile cu deschidere la DN5, situate intre Adunatii Copaceni si Calugareni, unde pentru cele din intravilan se cer 70-80 euro/mp, pe cand pentru cele din extravilan, pretul cerut de proprietar este de 15-25 euro/mp.
Consultantii EuroMetropola anunta, de asemenea, ca cea mai scumpa zona din sud nu este cea in care s-au anuntat proiectele de infrastructura, ci cea mai apropiata de Bucuresti, respectiv co