Oficialii Bechtel, constructorul Autostrazii Transilvania, sustin ca, pentru a putea finaliza proiectul pana in 2013 ar trebui sa aiba peste 15.000 de angajati.
"In conditii de munca optime si avand la dispozitie terenul aferent de care avem nevoie am putea construi 35 de kilometri de autostrada intr-un an. Pentru a construi cei 400 de kilometri ramasi in cadrul autostrazii Transilvania in 5 ani vom avea nevoie in punctul maxim de un numar intre 15.000 si 20.000 de muncitori", a declarat pentru ZF Transilvania Ozger Inal, directorul adjunct al Bechtel si managerul de constructii al proiectului.
Oficialii Bechtel au anuntat ca firma ar putea deschide lucrarile la cate un nou tronson din cadrul proiectului la fiecare 3 luni.
"La o perioada cuprinsa intre 3 pana la 6 luni am putea sa incepem lucrarile la un nou sector, in locatii diferite. In Croatia am terminat autostrada cu 14 luni inainte datorita unei colaborari bune cu autoritatile", a sustinut Inal.
Compania Nationala de Autostrazi a virat in acest an 241 mil. euro catre Bechtel, desi oficialii companiei au solicitat dublu.
"Reprezentantii Companiei Nationale de Autostrazi au sustinut ca ne vor vira in acest an suma de 300 de milioane de euro, desi nici pe acestia nu i-am primit in totalitate. Noi am fi putut lucra mai mult decat dublu in conditiile in care asteptam 580 de milioane de euro", a sustinut directorul adjunct.
Reprezentantii Bechtel au anuntat ca vor sustine Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania in procesul de exproprieri pentru a facilita acest proces.
"Pentru a construi o autostrada trebuie sa ai teren, iar in momentul de fata inchiriem terenul de la proprietari pentru a lucra pe el, asigurandu-i pe detinatorii acelor spatii ca vor primi banii de la stat. In experienta noastra precedenta din Albania am ajutat autoritatile in p