Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, e hotărât să schimbe faţa oraşului. El visează ca Bucureştiul să fie traversat de la un capăt la altul de o autostradă suspendată, iar în cartiere să dai la tot pasul de câte o parcare supraetajată. Idei măreţe, despre care bucureştenii nici nu ştiu ce să creadă, după toate promisiunile cu care au fost momiţi de-a lungul anilor. O autostradă suspendată care să taie Bucureştiul în d Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, e hotărât să schimbe faţa oraşului. El visează ca Bucureştiul să fie traversat de la un capăt la altul de o autostradă suspendată, iar în cartiere să dai la tot pasul de câte o parcare supraetajată. Idei măreţe, despre care bucureştenii nici nu ştiu ce să creadă, după toate promisiunile cu care au fost momiţi de-a lungul anilor. O autostradă suspendată care să taie Bucureştiul în d
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, e hotărât să schimbe faţa oraşului. El visează ca Bucureştiul să fie traversat de la un capăt la altul de o autostradă suspendată, iar în cartiere să dai la tot pasul de câte o parcare supraetajată. Idei măreţe, despre care bucureştenii nici nu ştiu ce să creadă, după toate promisiunile cu care au fost momiţi de-a lungul anilor.
O autostradă suspendată care să taie Bucureştiul în două. Asta este, în viziunea edilului-şef, soluţia pentru ca traficul să nu se blocheze complet. "Autostrada va porni din cartierul Militari, zona Valea Cascadelor, va trece peste Lacul Morii, peste Calea Giuleşti, peste calea ferată Bucureşti-Constanţa, va ajunge în Colentina, Pantelimon, Theodor Pallady, Policolor şi Şos. de Centură. Inelul se va închide pe Şos. Giurgiului, în zona Gării Progresu", a declarat Ion Dedu, directorul Direcţiei Transporturi, Drumuri şi Sistematizarea Circulaţiei din cadrul Primăriei Capitalei. Autostrada va avea trei benzi pe sens, iar lucrările