În primii ani a străbătut peste 80.000 de km prin toată ţara încercånd să våndă produsele firmei. A fost dificil, dar munca de atunci se vede astăzi în profitul companiilor Antoniei Ceposu. „Oameni de oţel, afaceri de oţel, parteneriate de oţel“, cu această filozofie a încercat să se impună Antonia Ceposu pe piaţa producătorilor şi distribuitorilor de produse siderurgice şi de materiale de construcţii. O campanie puternică de marketing şi investi�
În primii ani a străbătut peste 80.000 de km prin toată ţara încercånd să våndă produsele firmei. A fost dificil, dar munca de atunci se vede astăzi în profitul companiilor Antoniei Ceposu.
„Oameni de oţel, afaceri de oţel, parteneriate de oţel“, cu această filozofie a încercat să se impună Antonia Ceposu pe piaţa producătorilor şi distribuitorilor de produse siderurgice şi de materiale de construcţii. O campanie puternică de marketing şi investiţii impresionante în domeniul resurselor umane au fost măsurile pe care le-a luat pentru a dezvolta afacerea. Iar strategia se pare că a funcţionat de minune. Metabras şi Metabras Prod, firmele conduse de Antonia Ceposu, au avut în 2007 o cifră de afaceri cumulată de peste 37 de milioane de euro. Tot anul trecut, cu investiţii ce au depăşit 2,2 milioane de euro, a fost lansat Steel Service Center, axat pe procesarea oţelului beton şi a tablei.
Un obiectiv extrem de important îl reprezintă dezvoltarea firmei de construcţii, în care Antonia Ceposu anunţă că investeşte peste un milion de euro. „2008 este un an de consolidare, în care Metabras continuă planurile de investiţii. Avem multe direcţii de dezvoltare, care vizează partea de procesare a metalului, imobiliarele şi construcţiile. În prezent, dezvoltăm un cartier rezidenţial, proiect care se află într-un stadiu avansat de execuţie“, susţine femeia de afaceri.
În business, dar nu numai, Antonia Ceposu se