Companiile producatoare de tutun si-au schimbat targetul catre femeile care doresc sa slabeasca. Acesta este motivul pentru care sunt promovate intens tigarile "Superslims".
Mesajul subliminal al acestor campanii este indreptat catre femeile care tin dieta, pentru a evidentia legatura directa intre fumat si pierderea in greutate, informeaza Nzherald.
Campania de promovare a acestor tigari introduce notiunea de "female-friendly" pentru tipurile superslims. Mai mult, pachetele in care vor fi distribuite tigarile vor arata precum cutiile de parfum, pentru a avea o infatisare mai prietenoasa.
"Aceasta campanie este adresata femeilor care cauta orice mijloace pentru a pierde in greutate. Este ingrozitor pentru o astfel de industrie sa isi schimbe targetul pe acest segment vulnerabil al populatiei", a spus medicul Deborah Arnott.
Companiile producatoare de tutun au promovat produsele lor, in anii de aur ai Hollywood-ului, prin intermediul celebrilor actori Clark Gable sau Bette Davis. Ei au asociat atunci fumatul cu stilul glamour al vedetelor, iar efectul a fost cresterea considerabila a vanzarilor de tutun.
Companiile producatoare de tutun si-au schimbat targetul catre femeile care doresc sa slabeasca. Acesta este motivul pentru care sunt promovate intens tigarile "Superslims".
Mesajul subliminal al acestor campanii este indreptat catre femeile care tin dieta, pentru a evidentia legatura directa intre fumat si pierderea in greutate, informeaza Nzherald.
Campania de promovare a acestor tigari introduce notiunea de "female-friendly" pentru tipurile superslims. Mai mult, pachetele in care vor fi distribuite tigarile vor arata precum cutiile de parfum, pentru a avea o infatisare mai prietenoasa.
"Aceasta campanie este adresata femeilor care cauta orice mijloace pentru a pier