Primarul general al Capitalei prezentat un desen al viitoarei autostrăzi suspendate - inelare -, dând de înţeles că de la anul o şi începe. Sursa: Agerpres
Cine l-a votat pe Oprescu astă-vară, sperând că scapă astfel de inelele, penetraţiile şi stră- pungerile echipei Videanu- Blaga, a constatat luni seara, la „Naşul“ (B1), că de ce i-a fost frică n-a scăpat. Primarul general al Capitalei le-a dat peste ochi duşmanilor cu harta viitoarei autostrăzi suspendate şi inelare pe care are de gând s-o înceapă chiar de la anul. Înfierbântat de întrebarea lui Radu Moraru - „Ce aţi făcut în ultimele patru luni?“ -, primarul a trimis, în direct, vorbă la primărie să vină directorii cu harta, ca să arate poporului la ce lucrează oamenii lui şi în miez de noapte.
A urmat o expunere despre trasee, costuri, parteneriate şi, culmea, chiar termene, primarul Oprescu susţinând că studiile de trafic şi fezabilitate pentru marele proiect ar fi doar „o chestiune de zile“.
În acelaşi registru, că tot era în direct, edilul a mai promis că va finaliza până la 31 decembrie toate lucrările începute în oraş.
Şantierele - îngheţate şi neplătite
„Am executat dorinţa de a termina toate străzile care erau prevăzute în program în reabilitare, de a termina lucrările întârziate“, şi-a explicat Oprescu activitatea de până acum.
Realitatea din teren, însă, arată că toate şantierele edilitare din Bucureşti sunt blocate. Primăria n-a mai plătit lucrările de trei luni. Pe de-o parte sunt lucrările de infrastructură derulate de firmele cu care Oprescu vrea să rezilieze contractele, iar un caz special este cel al şantierului de la Basarab, în care se face numai conservare, pentru că municipalitatea nu şi-a mai onorat obligaţiile financiare faţă de firma Astaldi, câştigătoarea licitaţiei.
Nici pasajul subteran de la Univer