Sollers PPD, importatorul local al marcilor de bauturi alcoolice aflate in portofoliul Diageo, estimeaza in acest an o cifra de afaceri de 30 mil. euro, in crestere cu 65% fata de 2007, acestea fiind primele rezultate avansate de companie de la preluarea de catre cel mai mare distribuitor de bauturi alcoolice din Cipru, Photos Photiades Distributors.
"Vom continua sa ne dezvoltam pe piata bauturilor premium", a declarat Nearchos Papacharalampous, managerul general al Sollers PPD, care a adaugat ca in urmatoarea perioada doua branduri noi vor intra in portofoliul companiei, unul dintre contracte fiind deja incheiat, in timp ce pentru al doilea discutiile sunt in curs de finalizare. Reprezentantul Sollers PPD nu a precizat care sunt cele doua marci, insa a spus ca ele nu vor veni sa inlocuiasca brandul Metaxa a carui distributie a fost pierduta de companie anul trecut in favoarea BDG Import, unul dintre principalii jucatori pe aceasta piata.
Potrivit reprezentantilor Sollers PPD, Metaxa a "venit la pachet cu celelalte marci din portofoliul Sollers" in momentul semnarii tranzactiei cu importatorul local, fara a exista un interes special al companiei pentru aceasta marca. Decizia de a renunta la Metaxa a fost luata insa de comun acord cu proprietarul brandului.
Sollers PPD importa si distribuie pe piata locala marci precum J&B, Smirnoff, Johnnie Walker, Bailey's sau Captain Morgan, cel mai vandut brand al companiei fiind scotch-whisky-ul J&B. Brandul de lichior Bailey's contribuie cu circa 5% la vanzarile companiei pe piata locala, adica in jur de 900.000 de euro, potrivit estimarilor ZF. Bailey's, care detine, potrivit datelor companiei, o cota de 40% pe piata lichiorurilor din import, a trecut printr-un proces de restilizare in urma caruia a fost conceput un nou design al sticlei. Principalul competitor al acestei marci este o alta bautura di