In cadrul conferintei "Vedetele iti aduc cauza in prim-plan", reprezentanti a doua ONG-uri, alaturi de Mihaela Radulescu au vorbit ieri, 21 octombrie, despre importanta cooptarii unei persoane publice in cadrul unei campanii umanitare sau de voluntariat. Radulescu a povestit despre cum persoanele publice pot sprijini o cauza, dar si despre cum trebuie sa lupte pentru ca succesul cauzei sa depaseasca succesul vedetei. "Am hotarat, alaturi de colegul meu, Dani, sa scoatem si ceva folositor din toata nebunia cu paparazzi", a povestit Radulescu.
Discutia a avut loc in cadrul Conferintei Internationale pentru Responsabilitate Sociala, aflata la cea de-a treia editie. Invitatii Mihaela Radulescu, Mario Demezzo - director executiv la Fundatia Principesa Margareta si Dumitru Razvan Cezar - reprezentant al Asociatiei pentru Excelenta in Sport au dezbatut vizibilitatea unei campanii de voluntariat cu si fara implicarea unei vedete.
Parerile au fost unanime: vedetele fac un proiect mult mai vizibil pentru ca au o putere de convingere mult mai mare. Daca majoritatea persoanelor publice isi imprumuta doar imaginea, Mihaela Radulescu propune ca ONG-urile sa nu se opreasca de la a cere doar atat: "Va dau un pont: celebritatile din Romania castiga foarte bine, cel putin cele din televiziune au salarii de 5-6.000 de euro. Le puteti sugera ca nu doar numele, ci si banii lor sunt foarte buni".
Facand aluzie la campaniile Andreei Marin, care este cunoscuta pentru actiunile sale independente, Radulescu a spus: "Legaturile dintre vedete sunt foarte importante. Cred ca am macar atata minte incat sa realizez ca, facand echipa cu alte persoane publice, pot da mai multa forta campanei respective. Nu ma deranjeaza sa impart gloria cu altii".
"Nu in ultimul rand, pasiunea, implicarea adevarata a unei persoane publice conteaza foarte mult. E vorba si d