LG Electronics Romania, subsidiara producatorului corean de echipamente electronice si IT&C, a inregistrat in trimestrul trei din 2008 o crestere de 200% pe segmentul televizoarelor fata de perioada similara a anului trecut.
Rezultate bune au fost inregistrate pe segmentul de televizoare cu plasma si LCD si in prima jumatate din 2008, cu o crestere de peste 160% fata de aceeasi perioada a anului trecut, sustinand o crestere de 30% a intregului business LG in Romania, comparativ cu prima jumatate a anului 2007.
Pe segmentul televizoarelor LCD, producatorul detine o cota de 20% si ocupa pozitia a doua, iar pe segmentul televizoarelor cu plasma LG ocupa tot a doua pozitie, cu o cota de 40%. Pe piata monitoarelor LCD compania detine prima pozitie cu o cota de cu 25%.
Pentru divizia de telefonie mobila, cresterea vanzarilor a fost de 100% in prima jumatate a anului 2008, fata de aceeasi perioada a anului trecut, cu o cota de 8%, iar pana la sfarsitul anului compania spera sa isi creasca cota la 10%.
„Suntem increzatori in ce priveste estimarile de crestere a business-ului din Romania, pentru finalul acestui an. Pentru anul 2009, intentionam sa ne mentinem cotele de piata pe principalele categorii de produse”, a declarat Han Khyu, presedinte al LG Electronics Romania.
Principalii competitori ai LG pe piata romaneasca sunt Sony, Samsung, Panasonic, Nokia si Motorola pe diferite categorii de produse.