Euroweb Romania a inregistrat in primele noua luni o cifra de afaceri de 32,1 mil. lei (circa 9 mil. euro), in crestere cu 16% fata de rezultatul obtinut in intervalul ianuarie-septembrie 2007, iar profitul brut a crescut cu 20%, la 20 mil. lei. "In conditiile economice actuale, cand ne confruntam cu o criza de mai mica sau mai mare amploare, in functie de industrie si de regiunea geografica, am reusit nu numai sa ne mentinem indicatorii financiari in limitele pe care ni le-am planificat, ci sa inregistram chiar o crestere a acestora. In 2009 ne propunem sa valorificam la nivel comercial infrastructura si reteaua locala pentru extinderea careia am alocat in 2008 resurse importante. Astfel, anul viitor ne bazam pe o crestere a afacerilor cu cel putin 10%", a declarat directorul financiar al companiei, Denisa Popescu. Marja bruta din vanzari inregistrata de Euroweb Romania in perioada analizata a fost de 61%, respectiv 20 mil. lei, in crestere cu 20% fata de perioada similara a anului 2007. Pentru 2008, Euroweb isi pastreaza estimarile facute la inceputul anului, respectiv afaceri de 44 mil. lei.
Euroweb Romania a inregistrat in primele noua luni o cifra de afaceri de 32,1 mil. lei (circa 9 mil. euro), in crestere cu 16% fata de rezultatul obtinut in intervalul ianuarie-septembrie 2007, iar profitul brut a crescut cu 20%, la 20 mil. lei. "In conditiile economice actuale, cand ne confruntam cu o criza de mai mica sau mai mare amploare, in functie de industrie si de regiunea geografica, am reusit nu numai sa ne mentinem indicatorii financiari in limitele pe care ni le-am planificat, ci sa inregistram chiar o crestere a acestora. In 2009 ne propunem sa valorificam la nivel comercial infrastructura si reteaua locala pentru extinderea careia am alocat in 2008 resurse importante. Astfel, anul viitor ne bazam pe o crestere a afacerilor cu cel putin 10%", a dec