Prezenţa pe internet a firmelor a devenit o necesitate, avånd în vedere că mulţi clienţi caută online serviciile şi produsele de care au nevoie. Dar cåt costă realizarea unui site pentru firmă? Pentru Marius Ştefan, directorul general al firmei Autonom Rent a Car, companie care oferă servicii de închirieri de maşini în toată ţara, vizibilitatea pe internet este importantă, pentru că website-ul companiei generează vånzări. „Site-ul este o sursă foarte
Prezenţa pe internet a firmelor a devenit o necesitate, avånd în vedere că mulţi clienţi caută online serviciile şi produsele de care au nevoie. Dar cåt costă realizarea unui site pentru firmă?
Pentru Marius Ştefan, directorul general al firmei Autonom Rent a Car, companie care oferă servicii de închirieri de maşini în toată ţara, vizibilitatea pe internet este importantă, pentru că website-ul companiei generează vånzări. „Site-ul este o sursă foarte importantă de clienţi, pentru că noi depindem în mare măsură de rezervările de maşini pe internet. Şi atunci, site-ul trebuie să apară cåt mai sus în motoarele de căutare“, explică Marius Ştefan. „Dacă cineva caută «închirieri maşini Bucureşti», noi trebuie să apărem cåt mai sus în rezultatele organice de la Google. În afară de asta, plătim şi către Google o sumă de bani pentru fiecare click la căutarea plătită. Dar, ca să reducem aceste cheltuieli, încercăm să apărem cåt mai sus în căutarea naturală“, adaugă directorul general al firmei Autonom Rent a Car.
Strategii şi alte accesorii
Din aceste considerente, toamna trecută au apelat la o firmă specializată în optimizare pentru motoarele de căutare. Dar specialiştii au ajuns la concluzia că cea mai bună soluţie este realizarea unui site nou, care să fie conceput din start în mod optim pentru indexarea în motoarele de căutare şi care să prezinte mult mai bine compania şi fiecare sucursală din ţară.