La editia 2008 a raliului transfrontalier Braila - Dobrich, organizatorii au pregatit participantilor o serie de surprize pentru ca acest concurs sa devina mult mai atractiv si mai spectaculos.
"Dupa ce la editiile precedente, traseul raliului a cuprins orasele Constanta, Hirsova, Navodari, Negru Voda, am cautat , pe drumurile autohtone, noi trasee pentru a stabili noi contacte, pentru a promova miscarea automobilistica in noi zone, in noi orase. Vrem sa contribuim atit la dezvoltarea miscarii automobilistice cit si la diminuarea accidentelor de circulatie, prin oferirea unor oportunitati celor pasionati de viteza. Astfel am ajuns la actualul traseu din 2008, unul mai scurt, dar in care vom desfasura probe in premiera absoluta", a declarat Valentin Nemtanu, cel care se ocupa de organizarea concursului in Romania.
Primele nouati apar in ziua a treia de concurs. Pentru prima data in istoria acestui raliu participantii vor poposi timp de 60 de minute in centrul localitatii Insuratei, unde se va derula o proba de indeminare auto. Primarul, Ionel Gheorghe, membru al comitetului de organizare, alaturi de ceilalti cinci primari ai oraselor din traseu, vor oferi primelor trei echipaje cupe si plachete.
"In felul acesta organizatorii concursului traditional doresc sa anime si sa promoveze o actiune balcanica inedita", a mai adaugat Valentin Nemtanu.nsuratei, unde se va derula o proba de indemanare auto.
La editia 2008 a raliului transfrontalier Braila - Dobrich, organizatorii au pregatit participantilor o serie de surprize pentru ca acest concurs sa devina mult mai atractiv si mai spectaculos.
"Dupa ce la editiile precedente, traseul raliului a cuprins orasele Constanta, Hirsova, Navodari, Negru Voda, am cautat , pe drumurile autohtone, noi trasee pentru a stabili noi contacte, pentru a promova miscarea automobilistica in noi