Regizorul D.J. Caruso pare să facă filme când ia o pauză de la televiziune.
Dar thrillerele lui se remarcă printr-un stil aparte, ce privilegiază strategiile prin care ne intrigă, mai degrabă decât intriga în sine. „Eagle Eye“ („Ochi de vultur“) pare să nu facă excepţie, dar părerile sunt împărţite între critici, care aproape îl detestă, şi spectatori, care l-au împins spre un record de box-office.
După „The Salton Sea“ („Viaţă dublă“, 2002), „Taking Lives“ („Identităţi furate“, 2004), „Two for the Money“ („Viaţa ca un pariu“) şi „Disturbia“ (2007), „Eagle Eye“ plonjează într-un complot misterios, condus de o voce rece de femeie via telefon. Criticii deplâng lipsa de substanţă a filmului, dar asta nu îl împiedică să câştige bani grei: 11,1 milioane în 42 de pieţe, ajungând astfel în topul box-office-ului internaţional.
Jerry Shaw (Shia LaBoeuf) se zbate să- şi plătească la timp chiria şi are o viaţă perfect anodină. După moartea fratelui său geamăn, o serie de lucruri stranii încep să se petreacă: contul său din bancă se îngroaşă subit, în apartamentul său sunt livrate zeci de cutii pline cu armament, iar o voce de femeie îl avertizează că FBI-ul se pregăteşte să descindă direct la el în casă. Ceea ce se şi întâmplă în exact un minut. La sediul FBI este interogat de agentul Morgan (Billy Bob Thornton), dar vocea de mai devreme reuşeşte să îl contacteze şi aici pentru a-i da indicaţii despre cum poate să evadeze. Vocea devine o prezenţă continuă şi ameninţătoare şi, de câte ori Jerry nu i se supune, lucrurile scapă de sub control.
Un film hiperactiv care însă păcătuieşte cu prea multe amânări, stereotipuri şi conspiratită acută. Dar unora le place genul…
Filmul are premiera mâine la Hollywood Multiplex, Movieplex, Cityplex, Studio şi Cinema Pro din Bucureşti, precum şi la CinemaCity din Timişoara şi Cluj.