Grupul francez Danone unul dintre principalii producatori mondiali de alimente, a inregistrat, in cel de-al treilea trimestru al anului in curs, o crestere de 31,2% a vanzarilor. Rezultatele au fost puternic influentate de achizitionarea companiei Royal Numico NV, care a impulsionat vanzarile din Asia si Orientul Mijlociu, dar si de vanzarile ridicate la produsele pentru copii. Astfel, veniturile companiei au crescut pana la 3,84 miliarde de euro, de la 2,93 miliarde de euro, in perioada simila
Grupul francez Danone unul dintre principalii producatori mondiali de alimente, a inregistrat, in cel de-al treilea trimestru al anului in curs, o crestere de 31,2% a vanzarilor. Rezultatele au fost puternic influentate de achizitionarea companiei Royal Numico NV, care a impulsionat vanzarile din Asia si Orientul Mijlociu, dar si de vanzarile ridicate la produsele pentru copii.
Astfel, veniturile companiei au crescut pana la 3,84 miliarde de euro, de la 2,93 miliarde de euro, in perioada similara a anului trecut.
"Rezultalele semnificative intr-o perioada marcata de criza economica globala arata relevanta afacerilor Danone si prioritatile sale", a declarat Franck Riboud, CEO-ul companiei.
In decursul ultimului an, Danone a adus transformari majore in business-ul companiei. Astfel, grupul francez si-a vandut divizia de biscuiti catre Kraft Foods, pentru 5,3 miliarde de euro. In acelasi timp, Danone a platit 12,3 miliarde de euro pentru Numico.
Oficialii Danone au anuntat, o data cu rezultatele financiare aferente celui de-al treilea trimestru, si targetul privind o crestere de 8-10% a vanzarilor pentrul intregul an.
In primele noua luni ale anului, Danone a inregistrat vanzari de 11,53 miliarde euro, fata de 9,44 miliarde euro in perioada similara din 2007, cresterea neta fiind de 22,1%.
Sursa: Bloomberg