CALVAR. Un traseu de aproximativ 8 kilometri din Militari in Pantelimon, pe care multi bucuresteni il parcurg zilnic de doua ori intre locul de munca si domiciliu, se parcurge de regula in trei ore! PROCES. Bold a atacat in instanta decizia lui Oprescu de a-l demite RUTA. Un drum intre Berceni si Baneasa de aproape 9 kilometri dureaza in unele cazuri si trei ore si jumatate RECORD. Drumul din Salajan pana in Bucurestii Noi, de aproximativ 12 km, dureaza uneori si patru ore CANCAN publica hartile dezastrului din traficul bucurestean Circulatia din Capitala este un infern. Expertii in probleme de trafic si infrastructura au gasit, insa, intotdeauna explicatii. Uneori este vorba despre numarul mare de masini, alteori despre inceperea scolii, facultatii, lipsa locurilor de parcare sau infrastructura precara. Adevarul este, insa, ca nimanui nu i-a pasat de aceasta problema in ultimii zece ani.
Adrian Nicolae
Este exact perioada in care de trafic trebuia sa se ocupe, dar n-a facut-o, deja celebrul arhitect-sef Adrian Bold. Acum, dupa atatia ani, toate acestea produc efectele pe care le vedem in jurul nostru: blocaje rutiere interminabile, timp pierdut, combustibili pierduti, poluare, praf, gropi si lista poate continua.
De cate ori a fost intrebat despre problemele de trafic, Adrian Bold, sprijinit de anumiti colegi de breasla, a deviat atentia catre o serie de comisii si subcomisii, fara a-si asuma nicio raspundere pentru o problema pe care, de altfel, o controla in intregime.
Pentru ca asta si-a dorit mereu: control total asupra problemelor de urbanism si arhitectura ale Capitalei. In realitate, insa, tot ceea ce l-a atras a fost libertatea de a castiga bani nemeritati din mafia imobiliara. Astfel, au fost autorizate cladiri fara spatii de parcare, cladiri situate chiar in mijlocul unor strazi, au fo