Agentia de turism J'Info Tours, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de profil, estimeaza o cifra de afaceri de 32 de milioane de euro anul acesta, in crestere cu 52% fata de cea de anul anterior. "In primele noua luni anul acesta am realizat o cifra de afaceri de 23,5 milioane de euro si asteptam pana la sfarsitul anului 32 de milioane de euro, venituri care sunt generate in principal de turismul de afaceri", a declarat Cristina Irimia, director de marketing al agentiei. Segmentul de business travel aduce companiei 65% din venituri, in timp ce turismul de leisure aduce doar 35%. "Anul acesta am atras clienti noi pe segmentul turismului de afaceri, precum compania de audit KPMG si alte doua companii, care completeaza portofoliul de clienti", a spus ea. Printre clientii companiei se mai numara si producatorul de ciment Holcim, compania farmaceutica GlaxoSmithKline, compania de consultanta si audit Deloitte, potrivit Cristinei Irimia. Reprezentantii companiei spun ca anul viitor cele mai mari cresteri vor veni din turismul de afaceri, respectiv un plus de 20%, in timp ce pe segmentul de leisure va inregistra o crestere cu aproximativ 5%.
Agentia de turism J'Info Tours, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de profil, estimeaza o cifra de afaceri de 32 de milioane de euro anul acesta, in crestere cu 52% fata de cea de anul anterior. "In primele noua luni anul acesta am realizat o cifra de afaceri de 23,5 milioane de euro si asteptam pana la sfarsitul anului 32 de milioane de euro, venituri care sunt generate in principal de turismul de afaceri", a declarat Cristina Irimia, director de marketing al agentiei. Segmentul de business travel aduce companiei 65% din venituri, in timp ce turismul de leisure aduce doar 35%. "Anul acesta am atras clienti noi pe segmentul turismului de afaceri, precum compania de audit KPMG si alte doua