In timp ce managerii de campaniei ai candidatei Sarah Palin pun la punct ultimele strategii inainte de alegeri, nici cei sus-pusi la Hollywood nu stau degeaba. Scopul lor este sa afle cum pot profita de imaginea candidatei republicane, cand sau daca aceasta va renunta la cariera politica.
Palin, 44 de ani, este genul de persoana pe care ori o iubesti, ori o urasti si pe asta se bazeaza si producatorii din lumea showbiz-ului. Acestia s-au gandit la mai multe tipuri de emisiuni in care ar putea-o include pe Sarah Palin. Este vorba de talkshow-uri, buletine de stiri sau emisiuni radio, informeaza Reuters.
"Atunci cand Palin apare la televizor, audientele cresc imediat, indiferent ca cei care se uita la ea o apreciaza sau o injura", spune producatorul Steve Friedman, referindu-se la cifrele de audienta pe care le-a generat aparitia republicanei in emisiunile "Saturday Night Live" si "CBS Evening News".
Desi Palin nu a primit nicio oferta concreta pana acum, producatorii isi pregatesc planurile de bataie pentru ziua in care aceasta va renunta la implicarea politica. Cei mai multi din industrie cred ca lui Palin i s-ar potrivi un talk-show, multumita aerului sau prietenos, care ar atrage o mare parte din publicul feminin.
Cu toate astea, un angajat cu state vechi in industrie, care a dorit sa ramana anonim, crede ca Palin nu ar fi prea potrivita pentru a gazdui un talk-show: "Nu as baga-o in direct, cred ca e cam rigida", a spus acesta.
Buletinele de stiri ar putea fi o alta varianta, mai ales daca este vorba de o aparitie saptamanala. In acest fel, Palin si-ar putea pastra si postul de guvernator in Alaska, desi este greu de crezut ca pierderea alegerilor nu i-ar afecta credibilitatea in randul conservatorilor.
Cei mai indrazneti s-au gandit chiar la un reality-show. Unul dintre producatori a lansat ideea