Dezvoltatorul RED Management Capital, care are un plan de investiţii de aproximativ un miliard de euro pentru următorii cinci ani pe piaţa românească, şi-a schimbat strategia prin luarea deciziei de a nu mai vinde proiectele de retail, aşa cum era prevăzut înainte. „Preţul care poate fi obţinut prin vânzarea proiectelor nu reflectă valoarea reală a proiectului şi nu se obţine profitul scontat. Valoarea de piaţă a proiectelor a scăzut mult. În aceste condiţii, investitorii ne spun «acestea sunt preţurile azi», iar noi am răspuns «ne revedem când preţurile vor fi acolo unde vrem noi»”, a declarat Teodor Pop, managing partner al companiei, săptămâna trecută, în cadrul unei conferinţe de presă.
Acesta a mai declarat că randamentele de ieşire din investiţie au urcat foarte mult în acest an, ajungând până la 8 – 8,5%, ajustare care determină astfel reducerea profiturilor dezvoltatorilor. Deşi s-au hotărât să nu vândă, oficialii companiei au anunţat că proiectele vor fi finalizate. (A.G.)
Dezvoltatorul RED Management Capital, care are un plan de investiţii de aproximativ un miliard de euro pentru următorii cinci ani pe piaţa românească, şi-a schimbat strategia prin luarea deciziei de a nu mai vinde proiectele de retail, aşa cum era prevăzut înainte. „Preţul care poate fi obţinut prin vânzarea proiectelor nu reflectă valoarea reală a proiectului şi nu se obţine profitul scontat. Valoarea de piaţă a proiectelor a scăzut mult. În aceste condiţii, investitorii ne spun «acestea sunt preţurile azi», iar noi am răspuns «ne revedem când preţurile vor fi acolo unde vrem noi»”, a declarat Teodor Pop, managing partner al companiei, săptămâna trecută, în cadrul unei conferinţe de presă.
Acesta a mai declarat că randamentele de ieşire din investiţie au urcat foarte mult în acest an, ajungând până la 8 – 8,5%, ajustare care determină astfel reducerea profiturilor de