In urma cu aproximativ doi ani, piata de retail de nisa din Romania a primit un nou jucator: primul magazin Beautik. Acesta a fost deschis in Bucuresti, la piata Domenii, si a venit cu un concept nou, inovator, dedicat produselor de lux pentru ingrijirea fetei si a corpului, dar si a parfumurilor si a produselor pentru machiaj. Acum reteaua Beautik Haute Parfumerie detine trei magazine in Capitala si se axeaza pe segmentul produselor de nisa, adresandu-se unor clienti pe masura. Magazinele Beau
In urma cu aproximativ doi ani, piata de retail de nisa din Romania a primit un nou jucator: primul magazin Beautik. Acesta a fost deschis in Bucuresti, la piata Domenii, si a venit cu un concept nou, inovator, dedicat produselor de lux pentru ingrijirea fetei si a corpului, dar si a parfumurilor si a produselor pentru machiaj.
Acum reteaua Beautik Haute Parfumerie detine trei magazine in Capitala si se axeaza pe segmentul produselor de nisa, adresandu-se unor clienti pe masura. Magazinele Beautik sunt operate de catre Green Net, companie care activeaza pe segmentul de import si distributie de produse dermo-cosmetice pe piata farmaceutica si de retail de 10 ani.
Conceptul Beautik Haute Parfumerie
Beautik Haute Parfumerie, abordeaza conceptul parfumeriei de nisa, oferind cele mai rare case de parfumuri si cele mai sofisticate arome din toate timpurile. Magazinul este dedicat atat parfumurilor cu o bogata istorie, dar si brandurilor nonconformiste, foarte actuale, a declarat Andreea Gheorghiu, director al Green Net.
In acest moment in magazinele Beautik se ragasesc aproximativ 15 branduri, majoritatea aduse pe piata din Romania in exclusivitate de catre Green Net din Italia si Franta. "Majoritatea brandurilor sunt branduri rare, aduse in exclusivitate pe piata locala. Raritatea lor este data de unicitate si de