Guvernul va plati in acest an despagubiri in suma totala de 128,6 milioane de lei (echivalentul a 34,8 milioane de euro) pentru exproprieri de terenuri in suprafata de 2,5 milioane de metri patrati, folosite la constructia autostrazii Brasov-Bors, acesti bani reprezentand sume aprobate, dar neachitate in 2007. Sumele aprobate ca justa despagubire, dar neachitate in 2007 pentru exproprierea acestor terenuri vor fi astfel platite din bugetul pe 2008 al Ministerului Transporturilor, a decis Guvernul printr-o hotarare aprobata recent. Proiectul de constructie a autostrazii Transilvania, pe traseul Brasov-Bors, a inceput in 2004, in baza unui contract cu o valoare de 2,2 miliarde de euro acordat companiei americane Bechtel. Lucrarile au fost intrerupte la jumatatea anului 2005, cand autoritatile au inceput reanalizarea contractelor incheiate de guvernarea precedenta. Ca urmare a sistarii lucrarilor, termenul de finalizare a autostrazii, stabilit initial pentru anul 2012, a fost prelungit cu un an. Pana la jumatatea lunii august a acestui an, compania a finalizat o portiune de cinci kilometri de autostrada dintr-un sector cu o lungime de 25 kilometri, care face legatura intre Gilau si Campia Turzii.
Guvernul va plati in acest an despagubiri in suma totala de 128,6 milioane de lei (echivalentul a 34,8 milioane de euro) pentru exproprieri de terenuri in suprafata de 2,5 milioane de metri patrati, folosite la constructia autostrazii Brasov-Bors, acesti bani reprezentand sume aprobate, dar neachitate in 2007. Sumele aprobate ca justa despagubire, dar neachitate in 2007 pentru exproprierea acestor terenuri vor fi astfel platite din bugetul pe 2008 al Ministerului Transporturilor, a decis Guvernul printr-o hotarare aprobata recent. Proiectul de constructie a autostrazii Transilvania, pe traseul Brasov-Bors, a inceput in 2004, in baza unui contract cu o valoare de 2,2 m