Setea românilor pentru lux este de nestăvilit! O dovadă în acest sens este faptul că Forza Rossa, reprezentanţa Ferrari din România, a epuizat stocul de maşini atât pentru anul acesta, cât şi pentru 2009. Şi asta, în timp ce reprezentanţii Dacia au anunţat săptămâna trecută că îşi vor închide temporar uzinele din cauza cererii mici de autoturisme. “Cele 15 unităţi alocate pentru 2008 s-au vândut ca pâinea Setea românilor pentru lux este de nestăvilit! O dovadă în acest sens este faptul că Forza Rossa, reprezentanţa Ferrari din România, a epuizat stocul de maşini atât pentru anul acesta, cât şi pentru 2009. Şi asta, în timp ce reprezentanţii Dacia au anunţat săptămâna trecută că îşi vor închide temporar uzinele din cauza cererii mici de autoturisme. “Cele 15 unităţi alocate pentru 2008 s-au vândut ca pâinea
Setea românilor pentru lux este de nestăvilit! O dovadă în acest sens este faptul că Forza Rossa, reprezentanţa Ferrari din România, a epuizat stocul de maşini atât pentru anul acesta, cât şi pentru 2009. Şi asta, în timp ce reprezentanţii Dacia au anunţat săptămâna trecută că îşi vor închide temporar uzinele din cauza cererii mici de autoturisme.
“Cele 15 unităţi alocate pentru 2008 s-au vândut ca pâinea caldă, iar comenzile au ajuns la 45, în condiţiile în care pentru 2009 vor fi disponibile doar 20 de maşini. Mai există multe alte cereri, însă deocamdată nu le putem pune la socoteală, pentru că nu au fost semnate contractele”, ne-a declarat Ioana Florescu, Marketing & Communications Manager Forza Rossa.
Autoturismele vândute au preţuri între 144.500 euro şi 227.000 euro. Interesul pe care îl manifestă românii pentru “căluţul cabrat” a depăşit orice aşteptări, cu atât mai mult, cu cât primul dealer autorizat din România a intrat pe piaţă abia în această vară.
“Termenul de aşteptare pentru un Ferrari e cuprins între unul şi doi ani”, a ma