Selena Romania, divizia locala a producatorului polonez de spume poliuretanice, etansanti si adezivi, a inregistra in primele noua luni ale anului in curs o crestere de 9,3% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similara a anului trecut, pana la o valoare de 15,5 milioane de lei. Reprezentantii companiei au anuntat, de asemenea, ca valoarea vanzarilor de spuma poliuretanica a crescut cu 5%, marcand consolidarea pozitiei de lider pe piata, in conditiile in care preturile au scazut cu pana
Selena Romania, divizia locala a producatorului polonez de spume poliuretanice, etansanti si adezivi, a inregistra in primele noua luni ale anului in curs o crestere de 9,3% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similara a anului trecut, pana la o valoare de 15,5 milioane de lei.
Reprezentantii companiei au anuntat, de asemenea, ca valoarea vanzarilor de spuma poliuretanica a crescut cu 5%, marcand consolidarea pozitiei de lider pe piata, in conditiile in care preturile au scazut cu pana la 15% si volumul lucrarilor de tamplarie termoizolanta este la aproximativ 91% in raport cu 2007. Pentru aceeasi perioada a anului, Selena Romania a inregistrat cresteri in volume de 50,7% pentru adezivii de pardoseli, 48,4% pentru adezivii de montaj, 66,3% pentru produsele pentru acoperisuri si de 34,4% pentru benzile adezive.
“In contextul actual, piata de constructii, in ansamblu, va avansa in 2009 cu 6-11%, in compartie cu 2008, printr-o contribtie masiva a lucrarilor de constructii ingineresti, de infrastructura si nerezidentiale, corelata cu o reducere importanta a cererii in zona rezidentiala" a declarat Dorin Spataru, administratorul Selena Romania.
Selena Romania, reprezentanta holdingului international Selena cu capital polonez si listat la Bursa de la Varsovia, estimeaza o crestere de doar 2-5% a pietei de materiale de izolatii si etansari, datorita co