RCS&RDS, unul din cei mai mari jucatori de pe piata locala telecom, a ajuns intr-un an de zile la un numar de 1,2 milioane de abonati pentru serviciul de telefonie mobila DigiMobil. Compania a lansat serviciile DigiMobil in octombrie 2007, in orasul Oradea, localitatea in care s-a nascut Zoltan Teszari, actionarul majoritar al operatorului.
In aceasta perioada, acoperirea serviciilor DigiMobil a ajuns la un numar de 400 de localitati, echivalentul a 50% din populatia Romaniei, conform datelor companiei. "Serviciul DigiMobil este disponibil in prezent in peste 400 de localitati, din care 185 din mediul urban, asigurand astfel o acoperire de peste 50% din populatia Romaniei si acoperind totodata aproape 2.800 km de drumuri nationale", a precizat Alexandru Oprea, directorul general al companiei.
Reteaua dezvoltata de RCS&RDS impreuna cu companiile Nokia si Huawei are in acest moment cea mai mica acoperire in raport cu ceilalti patru jucatori de pe piata. Romtelecom, care a castigat o licenta de comunicatii mobile in acest an, urmeaza sa inceapa dezvoltarea retelei.
RCS&RDS a reusit sa acumuleze intr-un an de zile un numar aproximativ egal cu abonatii "stransi" de Cosmote in aproape trei ani, printr-o strategie comerciala agresiva. Astfel, tuturor clientilor RCS&RDS pentru serviciile de cablu TV sau internet li s-a oferit gratuit un abonament de telefonie mobila, fara niciun cost lunar, la care s-a adaugat si un telefon mobil, oferit, de asemenea, gratuit (in custodie). In plus, compania ofera in acest abonament fara costuri minute gratuite de apeluri in reteaua RCS&RDS, dar si catre abonatii Romtelecom. Niciun alt operator de pe piata nu are in oferta servicii de telefonie mobila cu abonament cu cost zero, tarifele pornind de la minimum trei euro. In fine, RCS&RDS s-a pozitionat agresiv si prin tarifele practicate pentru apelurile catre alte retele d