Conducerea FIA a anuntat ca a deschis o licitatie pentru adjudecarea licentei pentru fabricarea motorului-unic si a transmisiilor. Compania care va castiga licitatia va trebui sa asigure stocul de motoare si transmisii pentru trei sezoane incepand din 2010. In timp ce Ferrari a anuntat ca ia in considerare sa se retraga din Formula 1, FIA nu renunta la ideea propusa de Mosley si merge inainte.
Data limita pentru depunerea ofertelor este 7 noiembrie. FIA va analiza propunerile si va da un raspuns pe 28 noiembrie. "Ofertatorii trebuie sa stabileasca pretul global pentru motoare, pentru asistenta tehnica, pentru piesele de schimb si alte componente, in conditiile in care vor fi 18-20 de curse incluzand aici si antrenamentele si calificarile, dar si 30.000 de kilometri de testare", se mentioneaza in comunicatul FIA.
Mosley considera ca introducerea "motorului-unic" va reduce drastic costurile din F1, insa specialistii echipelor din circuit sunt de parere ca tocmai inovatia si unicitatea motoarelor contribuie la succesul Formulei 1. Conducerea FIA a anuntat ca a deschis o licitatie pentru adjudecarea licentei pentru fabricarea motorului-unic si a transmisiilor. Compania care va castiga licitatia va trebui sa asigure stocul de motoare si transmisii pentru trei sezoane incepand din 2010. In timp ce Ferrari a anuntat ca ia in considerare sa se retraga din Formula 1, FIA nu renunta la ideea propusa de Mosley si merge inainte.
Data limita pentru depunerea ofertelor este 7 noiembrie. FIA va analiza propunerile si va da un raspuns pe 28 noiembrie. "Ofertatorii trebuie sa stabileasca pretul global pentru motoare, pentru asistenta tehnica, pentru piesele de schimb si alte componente, in conditiile in care vor fi 18-20 de curse incluzand aici si antrenamentele si calificarile, dar si 30.000 de kilometri de testare", se mentioneaza in comuni