Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPS) a realizat un site interactiv de informare a consumatorilor asupra drepturilor pe care le au în Uniunea Europeană.
„Sub egida campaniei naţionale «O 9 Atitudine!», ANPCPPS, în colaborare cu Universitatea «Aurel Vlaicu» din Arad, a realizat şi implementat în România proiectul european «Dolceta» (www.dolceta.eu)“, se precizează într-un comunicat al asociaţiei.
Este vorba despre un site interactiv de educare, informare şi instruire a consumatorilor în domenii precum drepturile consumatorilor, servicii financiare şi securitatea consumatorilor. În plus, a fost organizat un spaţiu al profesorului, ce are ca scop dezvoltarea competenţelor metodologice în domeniul educaţiei consumatorului.
Dolceta este acronimul pentru „Development of Online Consumer Education Tools for Adults“ - Dezvoltarea de Instrumente Online de Educare a Consumatorilor Adulţi. Proiectul este finanţat de Directoratul General pentru Protecţia Consumatorilor (DG SANCO), fiind implementat în toate cele 27 de state membre ale UE. Consumatorii pot compara produsele şi serviciile de pe piaţă, pentru a decide în privinţa achiziţiilor pe care le fac şi pentru a-şi apăra drepturile, informaţiile legale şi practice fiind adaptate caracteristicilor naţionale ale fiecărei ţări. Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPS) a realizat un site interactiv de informare a consumatorilor asupra drepturilor pe care le au în Uniunea Europeană.
„Sub egida campaniei naţionale «O 9 Atitudine!», ANPCPPS, în colaborare cu Universitatea «Aurel Vlaicu» din Arad, a realizat şi implementat în România proiectul european «Dolceta» (www.dolceta.eu)“, se precizează într-un comunicat al asociaţiei.
Este vorba despre un site inter