Principala cauză a ultimelor conflicte dintre acţionari e nerezolvarea bugetului din acest sezon, după eliminarea din Europa
Ratarea calificării în grupele Cupei UEFA a periclitat bugetul dinamoviştilor, lucru care a dus la certuri mari în ultima perioadă între conducătorii "cîinilor". Clubul ar fi avut încasări serioase din marketing, publicitate şi vînzări de bilete dacă rămînea în Europa. Pierderile cauzate de transferurile defectuoase din ultima vreme ar fi putut fi amortizate dacă Dinamo reuşea calificarea în grupe. "Dubla" de coşmar cu NEC (0-1, 0-0) le-a dat însă planurile peste cap roş-albilor, care acum ţintesc cîştigarea titlului. Trofeu ce o va duce pe Dinamo direct în grupele Champions League şi care va garanta un cîştig de minimum 10 milioane de euro.
Ce au pierdut "cîinii" prin eliminarea din Europa?
1. Compania de telefonie mobilă Orange, sponsorul principal al clubului, garanta 800.000 de euro doar pentru calificarea în grupele Cupei UEFA! 200.000 de euro urmau a fi viraţi în conturi de ceilalţi sponsori ai lui Dinamo.
2. De la UEFA, din publicitate, drepturi de televizare şi vînzare de bilete, roş-albii ar mai fi încasat peste de un milion de euro.
3. În cazul în care Dinamo ar fi reuşit să ajungă în primăvara europeană, Orange urma să vireze cîte 200.000 de euro pentru fiecare meci jucat.
Principala cauză a ultimelor conflicte dintre acţionari e nerezolvarea bugetului din acest sezon, după eliminarea din Europa
Ratarea calificării în grupele Cupei UEFA a periclitat bugetul dinamoviştilor, lucru care a dus la certuri mari în ultima perioadă între conducătorii "cîinilor". Clubul ar fi avut încasări serioase din marketing, publicitate şi vînzări de bilete dacă rămînea în Europa. Pierderile cauzate de transferurile defectuoase din ultima vreme ar fi putut fi amortizate dacă Dinamo reuşea calif