Compania suedeza Electrolux, aflata pe locul doi in lume in productia de electrocasnice, a anuntat ca a inregistrat in trimestrul trei profituri mai ridicate, comparativ cu estimarile analistilor, revenind la tintele anuale anterioare, dupa ce fusese nevoita sa reduca productia si sa vanda produse mai scumpe, scrie Bloomberg. In acest an profitul Electrolux a crescut la 847 de milioane de coroane suedeze (106 mil. dolari, 85 mil. euro), fata de profitul de 762 de milioane de coroane (75,5 mil. euro) obtinut in 2007, potrivit companiei cu sediul in Stockholm. Vanzarile producatorului de electrocasnice nu s-au modificat foarte mult, mentinandu-se la 26,3 miliarde de coroane (2,6 mld. euro). Compania a lansat electrocasnice de lux pe pietele din America de Nord si Europa, pentru a-si creste marjele de profit de la nivelul de 4,6%, obtinut anul trecut si care nu include in calcul vanzarea de produse de unica folosinta.
Compania suedeza Electrolux, aflata pe locul doi in lume in productia de electrocasnice, a anuntat ca a inregistrat in trimestrul trei profituri mai ridicate, comparativ cu estimarile analistilor, revenind la tintele anuale anterioare, dupa ce fusese nevoita sa reduca productia si sa vanda produse mai scumpe, scrie Bloomberg. In acest an profitul Electrolux a crescut la 847 de milioane de coroane suedeze (106 mil. dolari, 85 mil. euro), fata de profitul de 762 de milioane de coroane (75,5 mil. euro) obtinut in 2007, potrivit companiei cu sediul in Stockholm. Vanzarile producatorului de electrocasnice nu s-au modificat foarte mult, mentinandu-se la 26,3 miliarde de coroane (2,6 mld. euro). Compania a lansat electrocasnice de lux pe pietele din America de Nord si Europa, pentru a-si creste marjele de profit de la nivelul de 4,6%, obtinut anul trecut si care nu include in calcul vanzarea de produse de unica folosinta.