Selena Romania, unul dintre principalii jucatori de pe piata spumelor poliuretanice si adezivi, si-a redus previziunea de crestere a ciferi de afaceri pe 2008, de la un avans de 30% estimat initial la doar 5%, pana la 6,3 mil. euro.
Reducerea cifrei de afaceri este explicata in principal de reducerea consumului de tamplarie termoizolanta, precum si de scaderea preturilor la produsele de baza comercializate de companie cu pana la 15%.
Pentru primele noua luni ale acestui an cifra de afaceri a Selena Romania s-a majorat cu 9,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 15,5 mil. lei (4,3 mil. euro).
"Previziunile de la inceputul anului aveau la baza prognozele de crestere din sectorul constructiilor, care insa a inregistrat contractii odata cu accentuarea crizei financiare. Din aceasta cauza am redus ritmul de crestere pe 2008 la o valoare mai apropiata de realitate, in masura in care, pentru acest an volumul lucrarilor de tamplarie termoizolanta este cu circa 9% mai mic decat cel din 2007, iar preturile au inregistrat scaderi chiar si de 15%", a declarat Dorin Spataru, administratorul Selena Romania.
Pentru anul 2009, pentru a compensa reducerea inregistrata de segmentul imobiliar rezidential, oficialii companiei au precizat ca isi vor indrepta atentia catre segmentul imobiliar logistic si industrial, precum si pe cel de reabilitare si eficientizare termica si energetica a locuintelor.
Selena Romania, subsidiara locala a grupului polonez Selena, distribuie in principal spuma poliuretanica, utilizata in izolatii, precum si adezivi pentru pardoseli, adezivi de montaj, benzi adezive, precum si produse pentru acoperisuri.
Selena Romania, unul dintre principalii jucatori de pe piata spumelor poliuretanice si adezivi, si-a redus previziunea de crestere a ciferi de afaceri pe 2008, de la un avans de 30% estimat initial la doar