După ce Automobile Dacia a anunţat reducerea producţiei de maşini cu 50.000 unităţi şi întreruperea temporară a activităţii, şi conducerea UAMT Oradea (uzină specializată în producţia de piese, subansansamble şi accesorii auto), afirmă că ia în considerare o posibilă încetare temporară a activităţii, cauzată de oprirea uzinelor Dacia. Managerul UAMT, Ioan Stanciu, a declarat pentru Mediafax că, deocamdată, nu ia în calcul varianta unei reduceri de personal, dar, „dacă efectele crizei vor fi mai puternice în industria auto, este posibilă, totuşi, şi afectarea personalului, în sensul că aproximativ 10-15 la sută din cei 500 de salariaţi ar putea fi trimişi acasă pe o perioadă mai lungă de timp”, spune acesta. În opinia lui Stanciu, criza va avea efecte puternice în următoarele 3 luni, iar pentru a le face faţă „vom încerca să reorientăm costurile financiare, să prelungim creditele pe o perioadă mai lungă şi să trecem pe un buget de austeritate”.
Şi principalul dealer Dacia din judeţul Bihor – Auto Bara&Co -, a anunţat măsuri de austeritate. Vânzările de maşini au scăzut cu 50 la sută faţă de lunile anterioare, astfel încât societatea a impus economii la consumurile de electricitate şi carburanţi. (A.E.M.)
După ce Automobile Dacia a anunţat reducerea producţiei de maşini cu 50.000 unităţi şi întreruperea temporară a activităţii, şi conducerea UAMT Oradea (uzină specializată în producţia de piese, subansansamble şi accesorii auto), afirmă că ia în considerare o posibilă încetare temporară a activităţii, cauzată de oprirea uzinelor Dacia. Managerul UAMT, Ioan Stanciu, a declarat pentru Mediafax că, deocamdată, nu ia în calcul varianta unei reduceri de personal, dar, „dacă efectele crizei vor fi mai puternice în industria auto, este posibilă, totuşi, şi afectarea personalului, în sensul că aproximativ 10-15 la sută din cei 500 de salariaţi ar putea fi