MySpace este cel mai popular site printre tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 24 de ani care doresc sa afle vesti despre noile lansari de filme, conform unui studiu recent.
Reteaua sociala MySpace este preferata de catre 29% dintre tinerii participanti la studiu, iar pe locul doi si trei s-au aflat Yahoo si Google cu 23%. Pe locul patru s-a clasat AOL, cu 14%, informeaza Variety.com.
Reclame online si informatii despre filme au fost vizionate pe MySpace de catre 46% dintre respondenti, spre deosebire de 26% pe Yahoo, 18% pe Fandango si 12% pe AOL MovieFone.
Studiul, realizat de Nielsen NRG, s-a bazat pe intrebari legate de filme care au aparut in ultimii doi ani: "The Dark Knight", "Get Smart", "Forgetting Sarah Marshall", "Step Up 2: The Streets", "300", "John Tucker Must Die" si "The Omen". 42% dintre respondenti au declarat ca au vazut anunturi privind filmele respective prima oara pe MySpace.
Studiul a aratat, de asemenea, ca Internetul este cea mai populara modalitate de a afla informatii despre filmul "Batman: The Dark Knight". 70% dintre cei 11.000 de respondenti au sustinut ca au un profil pe MySpace.
MySpace este cel mai popular site printre tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 24 de ani care doresc sa afle vesti despre noile lansari de filme, conform unui studiu recent.
Reteaua sociala MySpace este preferata de catre 29% dintre tinerii participanti la studiu, iar pe locul doi si trei s-au aflat Yahoo si Google cu 23%. Pe locul patru s-a clasat AOL, cu 14%, informeaza Variety.com.
Reclame online si informatii despre filme au fost vizionate pe MySpace de catre 46% dintre respondenti, spre deosebire de 26% pe Yahoo, 18% pe Fandango si 12% pe AOL MovieFone.
Studiul, realizat de Nielsen NRG, s-a bazat pe intrebari legate de filme care au aparut in ultimii d