Artistul Ciprian Paleologu a realizat adevărate opere de artă pe etichetele şi contraetichetele a 2.000 de sticle de vin. Shiraz, Merlot şi Cabernet Sauvignon. Trei vinuri roşii au fost create special pentru a susţine o formă neconvenţională de artă erotică. “Erotikon” este un concept care şi-a propus să facă din sticla de vin un obiect de colecţie. Carl Reh Romania a lansat pe piaţă colecţia Erotikon 2008: trei soiuri unice de vin, în ediţie limitată, cărora artistul Ciprian Paleologu le-a desenat etichetele şi contraetichetele. Autorul demersului, George Moisescu, freelancer în marketing şi comunicare, a văzut într-o zi lucrările pictorului Ciprian Paleologu şi l-a convins să “îmbrace” cu ele 2.000 de sticle de vin.
“Erotikon” reprezintă o încercare de a face un obiect de colecţie din trei segmente: vin, artă şi erotism. Imaginile prezintă scene de sex explicite, care ar putea lua prin surprindere o parte a publicului. Dar cei care au gândit proiectul nu-şi propun să şocheze, ci vor să-i stimuleze pe clienţi să trăiască o experienţă inedită: să bea vinul, care este special creat pentru a se “asorta” cu fiecare operă de artă în parte, dar să şi privească sticla-obiect cu mai multă atenţie pentru a interpreta desenul.
Arta erotică îmbracă forme lichide
Colecţia “Erotikon 2008” conţine câte un soi roşu: un Merlot, un Cabernet şi un Shiraz, vinificate anul trecut, în Crama Oprişor, de Veronica Gheorghiu şi asamblate de Liviu Grigorică. S-a plecat de la concept, etichetă, şi apoi gustul a fost armonizat cu tema.
Misiunea creării unui vin unic i-a revenit lui Liviu Grigorică. El a combinat diverse proporţii, astfel încât să iasă un produs special, separat de cele standard ale cramei. Băuturile au un gust puternic, ţintind către un public deopotrivă masculin (Cabernet Sauvignon) şi feminin (Shiraz), cu Merlotul, c