Adina Sorescu a învăţat cum se fac hamburgerii şi a pierdut nopţi la rebrandingul Orange. La doar şase luni de la înfiinţare, agenţia 101 Worldwide a câştigat un premiu la festivalul Golden Drum. „Creierul” reuşitei este Adina Sorescu. Adina Sorescu a ştiut încă din timpul facultăţii drumul pe care îl va alege: comunicare. A terminat Facultatea de Filosofie. A speriat-o ideea de a deveni profesoară după ce a făcut practică pedagogică în liceul Gheorghe Lazăr din Bucureşti.
A ales să înveţe marketing la CODECS. Cursul a ajutat-o să intre în departamentul de marketing al producătorului de cauciucuri IPSO Michelin. În 1998, a devenit Client Service Director la Tempo, o agenţie în vogă în acea vreme, după ce a trecut şi pe la Ogilvy. „Această perioadă mi-a plăcut foarte mult pentru că tot ce învăţasem în diferite traininguri la Ogilvy am ajuns să practic la Tempo”, povesteşte Sorescu.
După Tempo s-a angajat account la agenţia DDB Bucureşti pe contul McDonald’s. Primul lucru pe care l-a învăţat a fost cum se prepară un hamburger şi cum se vând produsele McDonald’s, dar mai cu seamă cum se planifică acest tip de business. În 1999, a acceptat (cu greu) oferta operatorului de telefonie MobilRom (actualul Orange).
„Iniţial, i-am refuzat drăgălaş pentru că eu aveam abonament la Connex şi eram mulţumită. Dialog nu era un brand pe gustul meu” mărturiseşte Sorescu. Ceea ce a convins-o a fost rebrandingul la care urma să ia parte. Transformarea Dialog şi Alo în Orange a fost o experienţă intensă pentru Adina Sorescu. Întregul proces a fost „masterul” său în comunicare.
DDB nu a fost uşor de condus
După rebranding, ar fi trebuit să devină un Communciation Manager. A simţit că acest lucru nu i se mai potriveşte.
Aşa încât a făcut cale întoarsă la munca în agenţie, mai precis la... DDB, dar de data aceast